HTML

renáta mutatóba

Friss topikok

  • uggs: Proper role! really appreciate YOU-thanks a lot! (2011.11.21. 12:40) Közönségtali
  • wassumerryvem: DUBLIN (Reuters) – The Irish Mothers Day Flowers Aviation Dominion said it would own up flights to... (2010.05.06. 10:59)
  • Dóra: Egyébként miért venne semmibe az ellenőr? Elkéri a bérleted, pont hogy tudomást vesz a létezé... (2009.07.27. 12:27) eseményz
  • rebi: nézdmáár aza neve hogy benchpont. olyan a pólóm is . mégilyet. szia márka! (2009.07.26. 00:17) rüvid
  • möiröi: így jobb (sztem) :) jó kép (2009.07.22. 21:50) h

Címkék

a (1) ááááá (1) álom (1) alvás (1) amon (2) anyegin (1) bálint (1) bán (1) Bánk (1) beteg (1) centis (1) chao (1) cigaretta (1) cipő (1) fesztivál (1) fogkefe (1) fotók (1) grace (1) gyökér (1) ha (1) hanuka (1) hegyalja (1) hugo (1) hundera (1) igazgató (1) igazságtalanság (1) irodalom (1) iskola (2) jgghhg (1) kanál (1) karácsony (1) kedélyes (1) kedvtelenség (1) kelly (1) kép (2) képek (4) két (1) kispál (3) kisstibi (1) klimaxos (1) köhögés (1) körlevél (1) mandarin (1) manu (1) matyi (1) megbomlik (1) menés (1) mika (1) müpa (1) nyak (1) nyina (1) pizza (1) ponyvaregény (1) prób (1) próba (1) pulyka (1) puskin (1) Quimby (5) rajz (4) részeg (1) síszünet (1) sör (2) szagelszívó (1) szakítás (1) Szar (1) szex (1) szilveszter (1) szívrablás (1) szombat (1) tequila (1) tisza (1) tobin (2) vágyódás (1) vakond (1) valentin (1) vége (1) videó (3) vonal (1) Címkefelhő

eseményz

2009.07.24. 11:47 popsicream

tegnap kicsit világvége feelingem volt a király utcában... próbáltunk haladni, de mindegy egyes másodpercben sziklák ezrei próbáltak behatolni a szemüregembe és néhányak sikerült is. jó, jó tudom, tudom, hogy azok csak apró, pici porszemecskék, említésre sem méltóak a hétköznapi életben, viszont, ha egy 120 kilométer per órás széllökés belehelyezi a szemembe, máris sokkal nagyobbnak és jelentőségteljesebbnek tűnik föl. ezt mindenki tudja. így próbálnak érvényesülni ezek a hülye, kisebbségi komplexusos porok. nagyon félek a kisebbségi komplexusban szenvedő dolgoktól. azok a legveszélyesebbek. nekik már minden mindegy, tök elszántak... brrr. viszont tegnap és tegnapelőtt az istvinél voltunk és jakuzziztunk a csillagos ég alatt, szőke ciklont ittunk és hullócsillagokat véltünk látni. mármint én láttam egyet, de a rebi azt mondta, az csak egy MŰHOLD. pfff... pedig kívántam is. idióta műholdak.

a minap olyan szépen és ügyesen teleordibáltam az éjjeli buszt... az elejétől a végéig mindenki engem nézett, legalábbis az istván azt mondta, hogy furcsállották az emberek az előadásomat. ugyanis az történt, hogy én lejárt bérlettel közlekedek, mint köztudott (az ellenőrök rövidlátásának és végtelen együgyüségüknek köszönhetően) és hát az éjjeli buszra fölszálván kivételesen tüzetesen átnézték a dátumokat a bérletemen... khm. június elején járt le, oké kisasszony, akkor a következőnél le kéne szállnia. itt elpattant valami az agyamban. lehet, hogy eszembejutott, hogy a következő buszra fél órát kell várni és hogy lehet, hogy azon is lesznek ilyen embereknek nem nevezehető valamik, amik majd kérik a jegyemet. szóval bumm. renáta összes idegszála atomjaira bomlott. elkezdtem teli torokból üvöltözni a buszon tartózkodó összes ellenőrrel, idézem: HOGY A FASZOMBA MENJEK HAZA PESTERZSÉBETRE??? ELMESÉLJEM MIÉRT NINCS PÉNZEM BÉRLETRE? ELMESÉLJEM MOST ITT AZ ÉLETEMET? BAZDMEG! erre: gyalog is lehet közlekedni, illetve: miért nem közlekedik biciklin? illetve: minek kellett eljönni otthonról? erre én: VEGYENEK NEKEM EGY KURVA BICIKLIT! VEGYEN NEKEM A BKV!!! GYALOG???!! AZ ADY ENDRE TÉRRE? IDIÓTA FASZOK,MENJTEK A PICSÁBA, KURVA ANYÁTOKAT!

mindezt ideges rohangálással és csapkodással egybekötve, széltében-hosszában a buszon...

jólesett. igen. soha nem csináltam még ilyet, de jólesett. igazából még mondtam volna mást is, azzal kapcsolatban, hogy mit gondolok az emberi mivoltukról (emberi nemlétükről), illetve elküldtem volna őket a frusztrált kurva anyjukba, hogy pont engem kell cseszegetni az éjjeli buszon, azért mert nekik nicns szexuális életük, box edzésre meg nincs pénzük. nagyon szívesen megnéztem volna, ahogy elsírják magukat, bár erre nem került volna sor, olyan szinten nem fogtak volna föl semmit, abból amit mondtam volna... az agyuk méretei nem alkalmasak már több információ befogadására. olyan ez, mint mikor megtelik a 4gigabájt memória az mp4 lejátszómon.

amúgy mindenkit szeretek és kicsit sincs hányingerem az emberektől meg a hajszáltól a kajában. pápá.

ez meg zene mára meg a hétre, vagy ahogy gondoljátok. ja és ma norbi, shell beach és jacked lesz a dürer kertben. gyerünk.

14 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tulvekony.blog.hu/api/trackback/id/tr816343589

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pax 2009.07.24. 15:54:56

Nem lehet, hogy inkább Te vagy picit frusztrált?

kinga 2009.07.25. 17:36:11

hat igen. bulizni ossze tudod szedni a lovet, de a szolgaltatasert (akarmilyen is az) fizetni nem? menj el melozni, majd nem fizetnek neked es meg az arcodat is leorditjak... mint a ciganyok, akiknek "igenis adjon lakast az onkormanyzat"... mert?? mire fel?? dolgozz meg erte babam! ha piara meg cigire fussa akkor kuss a neved es gyalogoljal...

Dóra 2009.07.25. 23:48:57

Az nekem sem egészen világos, hogy a munkáját végző ellenőr neked mit ártott? Mellesleg elég sok közöttük igen értelmes és kedves (nem tudom, hogy a szóban forgóak közéjük tartoznak-e), tudniillik rengeteg köztük a létszámleépítés áldozatává vált pedagógus. Én Békáson csak ilyen normálisakkal találkozom, minden reggel. Ez a dolguk. És a BKV-nek valamiből fenn kell tartania az éjszakai buszt. Tudom, hogy trágya, koszos, lepukkant az összes jármű, de Budapesten még így is világviszonylatban tuti a közlekedési hálózata, már ami a sűrűséget jelenti. ezt jó, ha tudod.

Dóra 2009.07.25. 23:51:07

Jah, meg még annyi: eléggé kedvesek voltak a leírásod szerint, ha jól értem, ugyanis nem egyből sokezres csekket írtak, csak megkértek, hogy szállj le. Nem tudom, mit dolgozol épp, de feltehetőleg fordított helyzetben egy hasonló szituáción eléggé kiakadnál, megjegyzem, joggal

renáta 2009.07.26. 06:45:23

nem írhatnak csekket az éjszakaisok... azzal inkább ellennék, csak had menjek haza békében. oké, elmegyek dolgozni. KI AD MELÓT? :) :) :) :) KÖSZ!

Dóra 2009.07.26. 11:57:37

Nah, ezt nem is tudtam, hogy nem adhatnak, fura. Mi van a suliddal? Most fogsz még csak érettségizni, nem? Amellett nem igazán lehet érdemlegesen dolgozni.

renáta 2009.07.26. 18:03:41

akkor micsináljak? dögöljek meg? annyira okosak vagytok. kifejezetten bölcsek...

Dóra 2009.07.26. 21:03:02

Erre az adekvát válasz az volna: te életed, találd ki. Mintha ezt is akarnád hallani, meg nem is. Akármennyire is szarul hangzik, meg nem lehet, meg minden, a szitu egyetlen megnyugtató megoldása az volna, ha hazaköltöznél, vagy bárkihez, akinél ingyér lakhatsz. Mégis, milyen alternatívák vannak? Én sosem voltam hasonló helyzetben, így gyenge a beleélő képességem. Egy dolog biztos: jelenetet rendezni valamin, ami tök jogos nem egy komoly felnőtt ember felelősségteljes cselekedete, amiből rendszert is kéne csinálni.

renátayok 2009.07.27. 01:14:11

nem akarok és nem is vag

renáta 2009.07.27. 01:17:57

nem akarok és nem is vagyok és nem is leszek komoly és FELELŐSSÉGTELJES ember.... te nem olvastad végig a blogom. hehe. erről ennyit. én meg azt látom, hogy soha nem cselekedtél érzéseid szerint. kurvajó! imádtam leüvölteni azoknak az embereknek a fejét, akiket semmibeveszek. őszínte volt és szívből jövő. te ilyenre soha nem leszel képes, bármennyire is erőlködsz. tedd be a derekadat a kibaszott rendszereknek és sorvadj el alatta. hajoljál meg és legyen gerincsréved, ha neked ez kell. szia. én őszínte és tiszta ember maradok, amíg világ a világ. és leírok ide minden hülyeséget, hadd szenvedjetek azon, hogy ti nem mernétek utánamcsinálni!!!!

máj néjm 2009.07.27. 09:23:03

a deákon üldögélők nagyrésze ugyanezt csinálja.

renáta 2009.07.27. 10:43:04

mit is? ja aki MÉG a deákon üldögél? biztos rám gondoltál. nem untam még meg. neeem.

Dóra 2009.07.27. 12:22:38

De Renci, képzeld, végigolvastam. Ezer éve olvasom a blogodat, kb az elejétől. Tudod, újabban nem szorítja el a gyomromat az érzés, h istenem, miket hagyok ki, így is lehetne... Kishülye tini korodban tényleg irigylésre méltó volt az egész, amiről írtál, volt egy csomó barátod, jó dolgokat csináltatok, teljesnek tűnt. Persze az sem a teljes valóság volt, nyilván, de volt benne valami nagyon kedves. Nekem is volt, ilyen, a gimi elején, aztán elromlott az osztályközösség, vagy én romlottam el, nem tudom. De egy valamit vegyél észre: most rohadtul nem vagy abban a pozícióban, hogy bárki, akár tudat alatt irigyelje amiben van, sőt, azt sem hiszem el neked, hogy velünk ellentétben te a saját kezedbe vetted a sorsodat, és azt csinálsz, amit akarsz! Azt csinálsz, amire lehetőséged van, és sorry, de rohadtul lekorlátoztad az utóbbi időben a lehetőségek végtelen tárházát. Ne dugd a fejedet a homokba.

Dóra 2009.07.27. 12:27:36

Egyébként miért venne semmibe az ellenőr? Elkéri a bérleted, pont hogy tudomást vesz a létezésedről, és jelentőséget tulajdonít neki. Mégis, mit kellene csinálnia? Te mit vársz a többi embertől? Adj támpontot. Írd le ide, hisz le mered írni: kedves emberek, a következőkre volna szükségem:... És a ":" után kéretik írni a konkrét itinert. Dóra, adj nekem 20000 Ft-ot. Valakitől kérnék egy filmrendezői állást. Benőke, hozzád költöznék. Jenő, kérlek, mondd meg, te mit tennél a helyemben. Bármi! Őszintén, kíváncsian várom, hogy ne vegyünk semmibe, konkrétan, mit kell tennie a világnak, hogy neked jó legyen.
süti beállítások módosítása