HTML

renáta mutatóba

Friss topikok

  • uggs: Proper role! really appreciate YOU-thanks a lot! (2011.11.21. 12:40) Közönségtali
  • wassumerryvem: DUBLIN (Reuters) – The Irish Mothers Day Flowers Aviation Dominion said it would own up flights to... (2010.05.06. 10:59)
  • Dóra: Egyébként miért venne semmibe az ellenőr? Elkéri a bérleted, pont hogy tudomást vesz a létezé... (2009.07.27. 12:27) eseményz
  • rebi: nézdmáár aza neve hogy benchpont. olyan a pólóm is . mégilyet. szia márka! (2009.07.26. 00:17) rüvid
  • möiröi: így jobb (sztem) :) jó kép (2009.07.22. 21:50) h

Címkék

a (1) ááááá (1) álom (1) alvás (1) amon (2) anyegin (1) bálint (1) bán (1) Bánk (1) beteg (1) centis (1) chao (1) cigaretta (1) cipő (1) fesztivál (1) fogkefe (1) fotók (1) grace (1) gyökér (1) ha (1) hanuka (1) hegyalja (1) hugo (1) hundera (1) igazgató (1) igazságtalanság (1) irodalom (1) iskola (2) jgghhg (1) kanál (1) karácsony (1) kedélyes (1) kedvtelenség (1) kelly (1) kép (2) képek (4) két (1) kispál (3) kisstibi (1) klimaxos (1) köhögés (1) körlevél (1) mandarin (1) manu (1) matyi (1) megbomlik (1) menés (1) mika (1) müpa (1) nyak (1) nyina (1) pizza (1) ponyvaregény (1) prób (1) próba (1) pulyka (1) puskin (1) Quimby (5) rajz (4) részeg (1) síszünet (1) sör (2) szagelszívó (1) szakítás (1) Szar (1) szex (1) szilveszter (1) szívrablás (1) szombat (1) tequila (1) tisza (1) tobin (2) vágyódás (1) vakond (1) valentin (1) vége (1) videó (3) vonal (1) Címkefelhő

vissza.

2009.07.20. 19:25 popsicream

visszatértünk hegyaljáról, mindeközben a rebeka meg bristolból és hozott nekem stewies cukorkatartót, amiben van peppermintes cukorka. ilyen kis tabletták és mentolosak. én pedig hoztam neki tokajból egy olyan banános csokit, amilyenje még nem volt... kemény 35 forintomba került! tokaj csudajó hely. szuper meg minden. akartunk hozni a többieknek csúcsszuper tokaji bort, de elfogyott a pénzünk :( pedig nagyon finom ám és aránylag tökolcsó. sokminden történt. például csókolóztam egy sráccal, aki tetszik és tudtam, hogy lent lesz és missön volt ez az egész dolog, de hát nemtudom. ez is egy fura idióta, mint általában minden fiú, akire én szemet vetek... fenébe már.

 ezen rajta van a juci, a robi, én meg a dorisz is. ez még az első nap, nem volt még fesztivál, relaxáltunk valami helyen, ahol lehet relaxálni. szar volt a zenegép. ja és egésznap kárpátia meg tankcsapda szólt a zenegépekből. a tisza kempingben is. tisza kemping. milyen fantáziadús elnevezés, nem? :D na szóval én bementem ugyan atoszába, de egyből ekcémás rohamom lett, vagy legalábbis vörös foltok jelentek meg a karomon, amik viszkettek és égtek, úgyhogy miután mindezt bekentem babatestápolóval, úgy döntöttem, hogy a tiszába-bemenés dolog offos nekem. maradt a nagyszerű zuhanyzás, mint vízzel való érintkezés, dehát azért is jócskán meg kellet szenvedni, hogy úgymondjam... félórás sorbanállások a tűző napon és társaik. de mindezt felejtem is, hiszen annyi zseniálisan jó élményben volt részem, hogy mééééég! tehát pozitív felhanggal zárom soraimat a hegyalja fesztivált illetően. hiányozni fog a sátorban alvás, a negyven fokban kelés reggel nyolckor... rottyon voltunk reggelente, meg nappal a melegtől. omláson. :D szkuba.  áháháháháhá. na. képeket. párat.

 nagyon finom gyrosost találtunk. igazából az volt a hely neve, hogy grill bár, de mindegy. amúgy krisna kaját toltunk. nyam

 ez egy annyira szocreál hely volt, hogy azt nem lehet szavakkal kifejezni... szandi presszó névre hallgatotta hely és a tulajnéni gyök kettővel szolgált ki, viszont zseniálisan aranyos volt! láv. istván szerelmbeesett :)

na majd még mutatok képeket, de még nincs fönt sok. pás.

 

 

2 komment

Címkék: fesztivál hegyalja

A bejegyzés trackback címe:

https://tulvekony.blog.hu/api/trackback/id/tr886343595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

s 2009.07.20. 21:28:06

:) majdnem sikerült veled találkozni nekem is, persze amikor láttalak, akkor épp sose értem rá, amikor meg ráértem nem láttalak és a telefonom is inkabb null volt. majd mashol maskor

hajdadaj 2009.07.21. 09:48:43

a hegynek az ajja az jó ám. e.
süti beállítások módosítása