HTML

renáta mutatóba

Friss topikok

  • uggs: Proper role! really appreciate YOU-thanks a lot! (2011.11.21. 12:40) Közönségtali
  • wassumerryvem: DUBLIN (Reuters) – The Irish Mothers Day Flowers Aviation Dominion said it would own up flights to... (2010.05.06. 10:59)
  • Dóra: Egyébként miért venne semmibe az ellenőr? Elkéri a bérleted, pont hogy tudomást vesz a létezé... (2009.07.27. 12:27) eseményz
  • rebi: nézdmáár aza neve hogy benchpont. olyan a pólóm is . mégilyet. szia márka! (2009.07.26. 00:17) rüvid
  • möiröi: így jobb (sztem) :) jó kép (2009.07.22. 21:50) h

Címkék

a (1) ááááá (1) álom (1) alvás (1) amon (2) anyegin (1) bálint (1) bán (1) Bánk (1) beteg (1) centis (1) chao (1) cigaretta (1) cipő (1) fesztivál (1) fogkefe (1) fotók (1) grace (1) gyökér (1) ha (1) hanuka (1) hegyalja (1) hugo (1) hundera (1) igazgató (1) igazságtalanság (1) irodalom (1) iskola (2) jgghhg (1) kanál (1) karácsony (1) kedélyes (1) kedvtelenség (1) kelly (1) kép (2) képek (4) két (1) kispál (3) kisstibi (1) klimaxos (1) köhögés (1) körlevél (1) mandarin (1) manu (1) matyi (1) megbomlik (1) menés (1) mika (1) müpa (1) nyak (1) nyina (1) pizza (1) ponyvaregény (1) prób (1) próba (1) pulyka (1) puskin (1) Quimby (5) rajz (4) részeg (1) síszünet (1) sör (2) szagelszívó (1) szakítás (1) Szar (1) szex (1) szilveszter (1) szívrablás (1) szombat (1) tequila (1) tisza (1) tobin (2) vágyódás (1) vakond (1) valentin (1) vége (1) videó (3) vonal (1) Címkefelhő

érdekes

2009.09.25. 07:09 popsicream

jövőhéten megyünk kirándulni az iskolával a mátrába. tegnap egésznap filmeket néztem. kivéve törin. irodalom kurzuson az idő urait néztük, mert most épp mesékkel foglalkozunk, érted. és angolon meg nem volt a tanár, ezért a család kicsi kincsét néztük, aminek én örültem féligmeddig, mert szeretem, viszont láttam hússzor és tudom kívülről. kimentem hát fetrengeni a fotelokba. meg passziánszoztam. körülbelül így ez meg holnap megyek anyával VHK-ra, újfent. most már lesz mit mesélnem az unokáimnak, az biztos. a hajón lesz, nem tudom, hogy most végig tudom e majd nézni, reménykedjünk. nem mintha oly szar lenne a VHK, mert én nagyon szeretem, hanem mert fárasztó. sok. koncerten. nagyon igénybe veszi a lelket, meg az elmét. nem is tudom melyiket jobban. na de most remélem állom majd a sarat. sár. bélsár.

ez egy gúnár kloákája

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tulvekony.blog.hu/api/trackback/id/tr736343549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása